Cafeneaua Actorilor – servicii proaste

Cafeneaua Actorilor este un loc foarte „la îndemână” – o terasă destul de mare şi prietenoasă foarte aproape de Universitate, cu mancare bună (numai sortimente de pizza şi salate) şi o varietate decentă de băuturi alcoolice şi nealcoolice. Ceea ce nu funcţionează deloc acolo este servirea la masa.

Ultima dată am stat mai mult de jumătate de oră fără să ne bage nimeni în seamă. Am tot încercat să facem semn chelnerilor (erau numai doi care veneau din când în când pe la mesele de pe terasă). Până la urmă ne-a văzut unul şi a ridicat din umeri că nu este masa lui, că colegul este responsabil pe acea parte. L-am rugat să îşi atenţioneze colegul că îl aşteptăm. Iar a ridicat din umeri uitându-se în direcţia colegului care se întrezărea la departare. Asta a fost toată reacţia lui. Aşa că am mai aşteptat 10 minute şi am plecat detot. În acest timp, cei doi chelneri stăteau de vorbă între ei şi nu se sinchiseau de oamenii de la mese – şi erau destui…

Dacă credeţi că ziua de ieri a fost un accident, vă înşelaţi. De obicei acolo trebuie să ai multă răbdare, şi când se ia comanda, şi când se aduce nota, tot timpul … Poate că dacă lumea ar pleca dacă nu s-ar aduce nota într-un interval de timp decent ar merge mai bine serviciul. Oricum, bacşişuri nu ar trebui să se dea.

Dacă sunteţi dispuşi să aşteptaţi mult ca să fiţi băgaţi în seamă la Cafeneaua Actorilor să vă spun la ce preţuri vă puteţi aştepta: ceai – 7,5 lei; italian coffee – 10,5 lei; Golden Brau – 9 lei; Pepsi – 7 lei; Cosmopolitan – 15 lei; Kamikaze – 14 lei; Dry Riesling Jidvei – 30 lei; Chivas Regal – 24 lei; Pizza Quatro Formaggi – 26 lei, Pizza Actorilor de Teatru – 24 lei; Salate – 17 lei. Au şi îngheţată care arată bine şi în meniu spun că are 300 gr. – 10.5 lei.

~ de Alexandra pe iunie 7, 2008.

13 răspunsuri to “Cafeneaua Actorilor – servicii proaste”

  1. Stii ce mi se pare si mai aiurea – ca nu sunt singurii. Am comandat odata la un City Grill, totul ok, si dupa ce am platit la final, chelnerita nu mi-a mai adus restul, erau vreo 5 ron, am intrebat pe o alta de ce nu mai vine( dupa vreo 10 minute de asteptare) si mi-a raspuns sec ca nu stie unde este. Dar pentru ca ma grabeam nu am mai avut timp sa o caut, dar cu siguranta daca voiam sa-i las bacsis primea ceva – sincer, chestia asta e relativa, avand in vedere ca nu mi-a facut nicio favoare in afara de adus mancarea…dupa 25 de minute de la comanda.
    Cat despre preturi..deja e aventura meniul

  2. Despre Cafeneaua Actorilor numai de „bine”. O alta locatie importanta este cea din parcul Tineretului. Dupa indelungi discutii, proteste articole in presa (cel putin in Catavencu) au luat in stapanire o insula a lacului din parcul Tineretului. Un mic amanunt: singura insula la care nu se ajungea decat cu barca si unde se adaposteau si isi faceau cuib ratele salbatice si lebedele care isi facusera un obicei sa se adaposteasca acolo iarna. Pana la urma asta este unele lucruri trebuie sa se schimbe, dar cel putin sa fie in bine. Si daca binele ar fi o terasa lunga si lata si zgomotoasa, fie si asa. Dar cel putin serviciile sa fie decente (nu in regula nu extraordinare….decente). Nu sa iti spuna seful de tura al chelnerilor ca daca nu iti place servirea sa mergi in alta parte sau sa iti explice sa ai rabdare pentru ca e multa lume care vrea sa fie servita repede.

  3. In Cafeneaua Actorilor am mers intotdeauna inarmata cu multa rabdare, pentru ca intr-adevar au o servire foarte proasta si niste chelneri de o nesimtire crunta. Merg acolo numai pentru Frappe, care este favoritul meu in tot Bucurestiul. Dar… am fost recent in Edgars (pe str. Edgar Quinet), langa facultatea de Arhitectura. Acolo, servirea este cel puţin la fel de proasta (in sensul ca astepti pentru tot ce se poate astepta), insa nici produsele nu mai sunt cum ar trebui sa fie. Am comandat o ciocolata calda, care m-a tot surprins: mai intai culoarea, apoi consistenta, apoi… gustul… Apa colorata, asta era, nici macar dulce. Daca stiti ce face un aparat de espresso cand nu mai are tot ce-i trebuie, aia e… Raspunsul chelnerului, cand i-am spus ca nu mi-a dat ce trebuie, a fost ca a intrebat la bar si ca „nu e nici o problema…” (ce-ar fi putut spune, nu?). A venit apoi seful de tura, probabil, sa-mi explice cum se face ciocolata calda si ca nu are cum sa nu fie buna. I-am spus sa guste, evident, nu a vrut. In fine… Nu am platit ciocolata calda si nici nu mai calc acolo. Desi era foarte la-ndemana.

  4. In cele ce urmeaza ma refer doar la „filiala” din Parcul Tineretului.Din punctul meu de vedere, este genul de local in care merg odata, si dupa aia NICIODATA!!!…Cand spui „Cafeneaua Actorilor” te gandesti la un locsor boem, fain mobilat, su servire decenta (nu lenta), cu preturi de bun simt; ei,asa ceva nu gasesti aici!Ma simt de parca as fi la o cantina comunista nou renovata.Te apasa atmosfera de acolo.Da, domnilor manageri ai Cafenelei Actorilor , „fliliala” Tineretului, nu va faceti probleme, e mereu plin din cate am inteles.Scump sa fie, ca se umple!

  5. Ce coincidenta..

    „Cafeneaua Actorilor: 7/10

    Cafeneaua Actorilor este un restaurant/bar foarte mare, cu terasa si 2 incaperi gigantice. Servirea este rapida dar rareori politicoasa. Se poate manca pizza de toate felurile si niste salate uriase(de neam prost) care defapt sunt ingredientele de la pizze inainte sa le bage in cuptorul cu lemne. La salata primesti si focaccia(care este foarte buna) inclusa in pret. Salatele sunt, precum spuneam, gigantice iar pizza este probabil cea mai buna din tot Bucurestiul. Ospatarii sunt niste scarbosi(probabil fiindca nu luam niciodata ceva de baut, fiindca avem lichide la serviciu). Salatele sunt de 4 acte.(da.. actul 1,2,3,4.. actul 1 este fara carne, actul 2 este cu ton, actul trei cu piept de pui iar actul 4 cu sunca si cascaval).

    Iar acum bomba.. nu ca ar fi fost prea ieftin si inainte de criza.. s-au gandit sa scumpeasca totul asa o tura. O pizza este intre 22(Margherita) si 28(alea de simti ca traiesti) de lei si un sos costa 4 lei. Salata s-a scumpit de la 17 la 21 de lei.

    In ciuda preturilor ridicole, este destul de plin.. dar acuma la ce te astepti la KM 0…”

    Iar acum ma voi plimba prin blogul tau 🙂

  6. da este adevarat poate ca sau scumpit preturile si da poate ca ospatarii sunt poate rai dar sincer eu sunt client fidel cafeneaua actorilor si da intradevar asa mi sa intamplat si mie cu ospatarii la inceput dar dupa ce au inceput sa ma cunoasca si ca ma duc mai des si las spaga chiar ma simt bine si ma trateaza f bine si mam gandit ca POATE AU SI EI MOTIVELE LOR SA SE POARTE ASA ACUM FIECARE ARE DREPTATE IN FELU LUI

  7. Eu cred ca fiecare este dator sa isi faca meseria cu responsabilitate. Ca ospatar trebuie sa fii atent cu clientii, sa servesti la timp, sa ii intrebi de sanatate. mai ales ca ei se poarta frumos cu tine… Bacsisul este suplimentar, nu cred ca ar trebui sa le conditioneze comportamentul. Dar ar putea sa se gandeasca ca daca oamenii sunt multumiti le dau bacsis mai mare, ca mai revin si o sa le dea din nou bacsis.

  8. Deci…sunt nişte lucruri foarte simple de înţeles pt oamenii iesiti in lume!1.oapatarul nu este obligat sa suporte toate taranismele!2.este firesc sa aibă o reacţie fizica,vizibila,in fond si la urma urmei nu sunt inumani si nici roboto sa fie programati pe viteza a 5 a!3.dacă doriţi sa foto respectati invatati si voi sa respectati si sa foto umani si sa renuntati la superioritate!4.invatati sa comandati;incepeti cu comanda de mâncare care de obicei durează mai mult decât comanda de bautura si terminati prin a comanda bautura dar nu înainte de a face toate precizarile care trebuiesc făcute! Adică dacă doriţi: paie,lămâie,sa fie cald ,rece si etc tot ce doriţi dumneavoastră .pt ca dacă omiteti sa spuneti lucrurile acestea îl veţi deteima pe ospatar sa facă ” n” drumuri la masa dumneavoastră doar pt acele lucruri relativ neimportante,dar ele au o importantă pt ca revenirea ospatarului la masa dumneavoastră îl împiedica sa ajungă la pizzerie pt a lua comenzile de mâncare .deci tot din cauza dumneavoastră sunt nemultirile astea cu: pizza rece,servire execrabila si asa mai departe.iar in legătura cu „venim pe banii nostrii si îşi bate ospataru joc de mine”nu e chiar asa ca si ospatarii pot zice ca veniţi pe banii lor si ca va bateti joc de ei si ca ei muncesc 24 de ore pe zi pt ca v-ati simţit voi bine ! Nu este datoria ospatarului sa va facă cinste!

  9. este adevarat ca ospatarii nu sunt roboti, si au viata lor interna si multe pe cap… Este de asemenea adevarat ca de multe ori sunt prea putini angajati pentru necesarul din anumite locuri. Totusi, un om iesit in lume, stie sa observe cand ospatarul este dragut si atent, dar este mult prea aglomerat, sau cand bucataria / barul nu elibereaza comenzile. Un om iesit in lume face diferenta intre aceasta situatie, si situatia in care pur si simplu ospatarul asteapta sa treaca timpul – ca sa nu folosim si alte calificative…

    Cand despre faptul ca nu sunt respectati suficient chelnerii… Poate fi adevarat ca unii clienti sunt obraznici si neintelegatori. Insa, eu am vazut mai multe cazuri de ospatari deplasati in comportament, decat de clienti care sa depaseasca limitele bunului simt. De obicei clientii sanctioneaza prin a nu lasa bacsis, nu prin a se comporta urat.

    Osparatul a acceptat un salariu – asa cum este el – pentru a face o treaba. Este de datoria lui ca o data acceptat contractul cu patronul sa isi faca treaba bine. Lucrurile ar trebui sa functioneze aici la fel de simplu ca in orice alt loc de munca.

  10. MI-E TOCMAI MI-A FOST FURAT PORTOFELUL DI DUGHEANA CAFENEAUA ACTORILOR!!!!!!!
    angajatii DE 2 BANI, AU MAI AVUT TUPEUL SA FIE TARI IN GURA SA NE DEA TOT PE NOI AFARA CA II SPERIEM CLIENTELA, SITUATIE IN CARE NOI ERAM IMPREUNA CU POLITISTII CARE NE LUAU DECLARATIILE
    AR TREBUI SA SE IA ATITUDINE SI SA NU MAI MEARGA NIMENI LA ACESTE JEGURI PENALE

  11. Presupun ca „domnul” care a lasat acel comentariu in care se cearta cu absolut toti de pe chat este un ospatar,nu?:)
    Intr-adevar,nu sunt obligati sa suporte toate taranismele,dar nici sa fie mojici…si imi vine greu a crede ca toti cei care au pareri contra sunt „tarani”!:)

  12. @Betty…domn sau domnisoara/doamna!
    Mai nou,numele asta este folosit pentru ambele genuri,asa ca…:))

  13. Si pentru ca eram la pareri pro si contra…am fost o singura data la „Cafeneaua Actorilor”!Sincer,prima data cand auzi denumirea,te gandesti la cu totul si cu totul altceva fata de cum este in realitate,si anume:un loc destul de sobru asa,la prima vedere,si intr-o zona destul de frumoasa,dar cat despre servicii..nu stiu ce sa zic!Am avut o Irish coffee (destul de buna la gust),dar cred ca avea 90% whisky…cred ca mai degraba comandam o crema de whisky!:))
    Anw… eu am avut probabil norocul sa dau peste o chelneritza foarte amabila,si eficienta de asemenea!Who knows???
    Intamplarea a facut ca 2 dintre colegii mei sa se duca a – 2 – a zi,si sa aud numai reclama „frumoasa”!
    Nush ce sa zic…ca de obicei,parerile sunt impartite!:)

Lasă un comentariu