protectia consumatorilor

Am zburat cu WizzAir anul trecut. Sper că pentru prima şi ultima oară. A plecat cu 6 ore întârziere din Bucureşti (cu cântec: după 6 ore ne-au spus că nu mai zboară şi după alte 5 minute au spus ca totuşi ne îmbarcăm).

Am scris la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor din Germania şi din România. Nemţii mi-au răspuns că este întemeiată plângerea mea dar că nu este de competenţa lor. Prin urmare au trimis sesizarea mea la Bucureşti.

Protecţia consumatorilor din Bucureşti nu m-a băgat deloc în seamă deşi i-am trimis faxul cu sesizarea de 3 ori. Acum are şi o scrisoare din Germania, de la prietenii lor de acolo. Oare voi primi un răspuns?! Eu cred că nu…

~ de Alexandra pe Februarie 2, 2011.

5 răspunsuri to “protectia consumatorilor”

  1. Alexandra, imi poti trimite un e-mail cu nr de inregistrare al plangerii de la protectia consumatorilor?

    Tocmai zilele trecute m-am intalnit cu niste reprezentantii de la OPC si poate te ajut cu un raspuns.

    • Merci pentru ajutor 🙂 Din pacate nu am numar de inregistrare. le-am trimis 3 sesizari pe fax, dar nu am primit nici un raspuns, de nici un fel. Acum au si sesizarea venita din Germania, dar nu cred ca va conta. Probabil ca ar trebui sa ii vizitez – sa ne pierdem timpul impreuna 🙂

  2. Am primit raspuns de la protectia consumatorilor. Nu au inregistrat decat sesizarea venita de la germani, nu si cele 3 sesizari ale mele. Cum scrisoarea din Germania a venit la 7 luni de la evenimentul reclamat, au decis ca este prea tarziu sa se mai faca ceva…

    DE PROTECTIA CONSUMATORILOR, DE NEPASAREA SI INEFICIENTA LOR CINE NE OFERA PROTECTIE?!?!?!

  3. foarte nesimtiti !! Pacat ca in 2011 se mai intampla porcarii de genu .! 😦 licitatii

  4. vreau legislatia din germania va rog

Lasă un răspuns

 
