cafea ecologica

Nu beau cafea. Nu pentru ca nu ar fi o bautura sanatoasa, cum pretind unii – cel puţin -, ci pentru ca nu imi place gustul…

La mine acasa se bea insa multa cafea. Prin urmare, cand am gasit un magazin care avea cel putin 10 sortimente de cafea ecologica, am luat un pachet pentru a fi testat de cunoscatori. Mie imi place cum miroase cafeaua respectiva. Este altfel, are miros de prajala, imi aminteste de copilarie 🙂 La gust insa lucrurile par sa stea mai prost. Lumea se plange ca nu are aroma puternica, ca este mai „diluata” cumva comparativ cu cafeaua care se gaseste in mod obisnuit. 😦

Ma intreb daca aceasta se datoreaza faptului ca este o cafea mai naturala, fara aditivi, arome si altele. Probabil ca in cazul cafelei, produsul natural 100% este mai putin gustos… Intrebarea este cu cât este el mai sanatos? Care sunt de fapt diferentele intre cafeaua ecologica si cea obisnuita?

~ de Alexandra pe Iulie 4, 2010.

Lasă un răspuns

 
