Ghid esential de promovare

Promovarea este un subiect destul de controversat atat in lumea academica, cat si printre practicieni. Discutiile cele mai aprinse sunt de obicei in jurul raporturilor dintre promovare-publicitate-marketing-relatii publice etc. La editura Tritonic a aparut o noua carte care incearca sa contruiasca un sistem coerent care sa includa toate tehnicile si instrumentele promovarii, o carte care prezinta un tablou unitar cu privire la practicile de promovare ale organizatiilor.

Anunțuri

~ de Alexandra pe Noiembrie 23, 2009.

5 răspunsuri to “Ghid esential de promovare”

  1. Felicitarile noastre doamnei autor! La mai multe opere!

  2. Felicitari si din partea mea. Abia astept sa o citesc!!!

  3. Multumesc foarte mult 🙂

  4. Interesant de stiut,poate am sa o si cumpar 😀

  5. Este o carte folositoare, usor de lecturat si merita achizitionata! 😛

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: