Restaurant Capriciossa

Mancarea italieneasca este foarte buna, si la mare cinste in toata lumea. Prin urmare, si in Bucuresti sunt foarte multe restaurante italienesti, multe dintre ele intrand in categoria restaurantelor cu pretentii.

Zilele trecute am fost la restaurantul Capriciossa din Baneasa. Este un spatiu prietenos, si din punct de vedere al designului interior, si din perspectiva servicii.

Restaurantul este impartit in doua zone – pentru fumatori si nefumatori. Desigur, partea pentru nefumatori este mai mica, dar si mai luminoasa. Mai ciudat este ca in partea dreapta se vede o parte din bucataria deschisa, dar nu acolo se gateste. Pare mai mult un spatiu nefolosit. Cred ca ar mai putea sa se mai aduca unele imbunatatiri interne, inclusiv in zona toaletei – mai multe comentarii cu privire la aceasta sunt postate aici.

Despre mancare nu am decat cuvinte de lauda, atat cu privire la gust, cat si cu privire la diversitate. Pastele sunt facute „in casa”, conform meniului. Este posibil, deoarece erau bune si pareau facute manual. Focaccia este, de asemenea, facuta la restaurant. Aceasta insa nu a fost chiar asa de buna – cam uscata pentru gustul meu. In plus, mi s-a parut si scumpa – 13.5 lei un rotocol de focaccia cat un blat de pizza.

Preturile erau mai mici decat ma asteptam, totusi nu este un local ieftin. Cele mai scumpe feluri de mancare erau cele cu fructe de mare – cam 35-40 de lei. Nu am gustat pentru ca de obicei am o retinere la fructele de mare din restaurantele romanesti. Primele mele experiente de tipul asta, de acum 10 ani, au fost foarte proaste, asa ca nu prea iau desi imi plac foarte mult.

Iata si cateva mostre de preturi: Antipasto toscano – 24 lei, Tagliolini con prosciutto crudo e mascarpone – 21 lei, Pappardelle del convento – 24 lei. O bere obisnuita (Stella, Ursus), la jumatate, costa 7.5 lei.

~ de Alexandra pe Septembrie 1, 2009.

Lasă un răspuns

 
