Bucuresti primavara

In sfarsit orasul nu mai este gri-cenusiu. A venit primavara si au navalit culorile. Paradoxal, acum se simte mai mult ca oricand lipsa parcurilor si putinatatea spatiilor verzi.

Am fost si cu bicicleta – alta lipsa: spatii amenajate pentru a merge cu bicicleta si pentru a o „parca”.

Am totusi ganduri pozitive – Bucurestiul este in sfarsit frumos (pentru ca este primavara!?!)

~ de Alexandra pe Aprilie 14, 2009.

2 răspunsuri to “Bucuresti primavara”

  1. Nu doresc sa fiu eu cel care strica farmecul venirii primaverii, dar odata cu acest eveniment calendaristic si climatic, au venit si alte lucruri „frumoase”: manelele date la maxim in spatele blocurilor si in parcuri, gratarele puse langa ghena de gunoi si alte bune traditii romanesti.

  2. ce sa facem? Suntem o societate campeneasca, comoda. Nemtii au gasit solutii la aceste probleme, poate gasim si noi…
    Eu am ceva solutii, dar imi e frica sa le propun.

Lasă un răspuns

 
