un magazin mai altfel, dar care ar trebui sa fie norma

In decembrie descoperisem un magazin de bijuterii – Charlotte M – care mi-a placut. Au colectii ale unor designeri din Spania, Franta si Romania, dar preturile sunt rezonabile fata de ceea ce ne-am astepta. Atmosfera era foarte placuta, fusesem invitata sa beau ceai si sa rontai niste biscuitei. Mi-a placut acolo, dar nu m-am mai dus pentru ca este putin peste mana pentru mine, desi este in centru, pe strada Popa Tatu.

Cum lasasem acolo adresa de email pentru noutati, am primit zilele trecute un email spunandu-mi ca sunt reduceri pentru martisor. Cum am avut o zi mai libera, am trecut sa vad. Au si site, dar prefer sa vad bijuteriile, sa le iau in mana, sa le probez. Ma asteptam sa nu mai fie aceiasi atmosfera, ca la noi numai locurile nou deschise sunt proaspete si de calitate, pe urma… Ei bine, era la fel. Personalul extrem de dragut, fara sa fie sacaitor sau exagerat. Mi-a oferit, din nou, ceva de baut. Am cumparat, din nou, ceva.

~ de Alexandra pe Februarie 18, 2009.

Lasă un răspuns

 
