tot mai bine este la magazinele „de cartier”

Simt din ce in ce mai mult lipsa magazinelor de cartier, de colt de strada.  Ori de cate ori intru intr-un supermarket, regret ca ele dispar. Teoretic, supermarketul prezinta avantaje evidente: diversitate mare de produse, totul se afla intr-un loc si termini repede cumparaturile, iei o data tot ce ai nevoie, costuri mai mici… In realitate, cel putin prin Bucuresti, lucrurile nu stau deloc asa

La mine in cartier am de ales intre Mega Image (sunt 3 relativ aproape) si Angst. La Angst este decent, desi este mai mic comparativ cu celelalte. La Mega Image insa este dezastru. Aproape ca nu am de unde alege. La toate produsele sunt numai cateva sortimente, nici acelea pe placul meu 😦 La coada se sta foarte mult. Aglomeratia este mare. Eu chiar nu inteleg politica de marketing a acelor locuri. Sau poate ca pur si simplu managerilor nu le pasa, sau sunt incompetenti, sau sunt mituiti numai de catre unii producatori sa le desfaca marfa?! Desigur, au si lucruri bune. De exemplu, la unul dintre magazine se poate lua suc de portocale proaspat stors. La altul iti prepara pe loc pungute cu produse din carne si mezeluri si le videaza pe loc. Datorita situatiei de ansamblu insa, mi-am propus sa evit aceste magazine.

Nu ma mai duc la Mega Image, ci la Angst. In loc sa ma duc la Angst, as prefera totusi sa am magazinul meu de cartier. Sa pot sa am o relatie umana cu personalul acelui magazin, sa stiu care este originea produselor, sa se poata sa primesc recomandari clare si precise despre tot ce este in magazin, chiar sa se poata sa mi se aduca produse daca am nevoie sau chiar pofta etc.

~ de Alexandra pe Februarie 5, 2009.

3 răspunsuri to “tot mai bine este la magazinele „de cartier””

  1. Totusi ar trebui avut in vedere si disconfortul produs de magazinul de cartier, care fie e amplasat intr-o casa invecinata, fie o dugheana la coltul strazii, un „mobilier stradal” romanesc de care de abia, foarte greu, am reusit sa ne debarasam. Si nu trebuie uitat ca majoritatea acestor magazine de cartier sunt de fapt carciumi improvizate pentru proletariatul si impatimitii din vecinatati, care isi vor petrece timpul in fata dughenei, tragand bere dupa bere. Doar traim in Romania…

  2. eu vorbesc de magazinele de cartier adevarate, unde proprietarul are grija de spatiu mai bine decat de casa lui. Nu vorbesc de dughene. Alea nu sunt magazine de cartier. Din pacate insa magazinele de cartier au disparut, in paralel cu dughenele, datorita marilor lanturi de supermarket, care nu prea ofera mare lucru, de fapt. Ma refer la sortiment si calitate. Si ma simt acolo ca un robot proletar.
    Insa asa este, trebuie investit mai mult in conceptul de magazin de cartier, in ideea de piata adevarata. Din pacate astea cam dispar datorita „modernizarii”. Oare isi mai aminteste cineva cum era Piata Amzei acum 20 de ani? Eu da, si o regret nespus.

  3. Magazinul de cartier reprezinta copilaria mea … am avut magazin la scara 🙂 personal as alege la orice ora magazinul de cartier in locul supermarket`ului.

Lasă un răspuns

 
