Chocolat

S-ar putea sa fie mai multe restaurante cu acest nume – eu ma refer la cel de pe str. Stavropoleos, langa Carul cu Bere.

Locul este dragut, in stil oarecum rustic, dar incearca sa dea ceva si din atmosfera unui bistro. Este un loc cald, mai ales cand te uiti la coltul de brutarie si cofetarie. In plus au si vesela personalizata foarte draguta.

Partea proasta este, ca in multe alte locuri, servirea. Personalul este incruntat, evita sa se uite la clienti, cu o atitudine chiar ostila. Mai exact asta a fost prima mea impresie cand am intrat si era o domnisoara langa intrare, care se uita fix la cei care intrau dar care nu a caradicsit sa spuna „Buna seara”, si cu greu a raspuns cand am salutat-o eu. Intre timp nu a facut nici o miscare, sa ma intrebe de sanatate, rezervare sau altceva… Nu mai dau alte exemple sau detalii, ma limitez in a spune ca atitudinea era de tipul – „ce mai vreti, nu puteati sa stati acasa…”

In ciuda lor insa m-am simtit bine, mai ales ca m-am intalnit acolo cu prieteni pe care nu ii mai vazusem de mult.

In privinta ofertei, nu pot sa spun mare lucru pentru ca am mancat numai prajituri. Au fost proaspete si bune, dar nu prea mari – in stil frantuzesc, delicate pentru domnisoarele moderne… Mi s-a spus ca ciocolata calda este foarte buna, dar nu am gustat.

chocolat-brutarie

Iata cateva preturi:

Brunch – 19.5 lei meniu frantuzesc / 24.5 lei meniu romanesc; omleta – 14.5lei;  supa de ceapa cu parmezan – 14 lei; supa de casa invelita in foietaj – 12 lei; salata vegetariana – 19.5 lei; salata fructe de mare – 34,5 lei; paste bologneze – 22.5 lei; antricot medieval – 24.5 lei; file somon – 26.5 lei

ecler – 6 lei; profiterol – 8.5 lei; tiramisu – 9.5 lei, tarta cu mare si inghetata – 14 lei

Ursus – 4.5 lei, Leffe – 9.5, coca-cola – 6 lei; limonada (0.7 l) – 12.5 lei; Red Bull – 12 lei; ceai – 8.5; ciocolata calda – 14 lei; cafea – 6.5 lei; vinul casei – 6 lei

~ de Alexandra pe Ianuarie 23, 2009.

Un răspuns to “Chocolat”

  1. Si eu sunt fan Chocolat, ajung foarte des pe aici. Imi pare rau de servire, chiar nu este un punct forte al localului. In rest, preparatele sunt minunate, iar atmosfera este chiar relaxanta, te poarta pe aripi de vis.

Lasă un răspuns

 
