o noua sursa de bijuterii

Am aflat despre un nou magazin de bijuterii, mai aparte. Cum imi plac bijuteriile, m-am dus sa vad despre ce este vorba. Nu mi-a parut deloc rau si am si achizitionat ceva.

Magazinul se cheama Charlotte M, se afla pe Popa Tatu, la nr. 24. Numele este justificat. In interior sunt bijuterii in special realizate de creatori francezi. Reprezentantele magazinului mi-au spus ca sunt creatori cunoscuti in Franta si Spania, ca au luat niste premii de creatie. Nu ma pricep la aceste lucruri, insa probabil ca este adevarat – unele bijuterii sunt extrem de simpatice. Mi-a placut combinatia de materiale, forme si culori.

Un alt motiv de mers acolo – pana la sfarsitul anului sunt reduceri de 20%.

Au si site: www.casetacubijuterii.ro

~ de Alexandra pe Decembrie 6, 2008.

Un răspuns to “o noua sursa de bijuterii”

  1. […] decembrie 28, 2008 · Nu există comentarii Alexandra: https://panseuri.wordpress.com/2008/12/06/o-noua-sursa-de-bijuterii/ […]

Lasă un răspuns

 
