maruntisuri despre romani

Am asistat la o faza foarte simpatica la magazin. Un domn mai in varsta a cerut vanzatoarei sa ii dea 4 bani rest la cumparaturile pe care le facuse, ea a spus ca nu are, si atunci domnul i-a cerut 5 bani rest. Vanzatoarea a fost tare socata la ideea ca trebuie sa ii lase 1 ban in plus. Cand domnul i-a spus ca este mai normal sa dea ea 1 ban in plus decat sa dea el 4, mai ales ca i-a ramas rest si de la alti clienti deci in realitate nu pierde nimic si deoarece este vina magazinului ca nu are maruntis sa dea rest, vanzatoarea l-a facut nesimtit…

Nu m-am putut gandi decat ca peste tot in Europa, din Italia pana in Suedia, restul se da pana la ultima centima si, daca lasi tu restul la casa, vanzatoarea striga dupa tina sa il iei.

Nu voi dezvolta comentariul, dar cred ca romanii ar trebui sa se gandeasca de doua ori  cand striga la altul ca nu este corect… Corectitudinea trebuie sa se manifeste la toate nivelurile si in toate formele.

maruntis

~ de Alexandra pe Noiembrie 30, 2008.

2 răspunsuri to “maruntisuri despre romani”

  1. E vorba în primul rând despre respectul faţă de client şi se pare că acesta lipseşte cu desăvârşire. Când mi se întâmplă o chestie de genul ăsta, magazinul respectvi m-a pierdut ca şi cumpărător. Păcat e că se întâmplă foarte des…

  2. ce dragut. anul trecut mi-am luat bilete de autobuz si vanzatoare trebuia sa-mi dea 2 bani rest. mi-a dat biletele dar nici un rest. binenteles ca i-am spus ca astept restul iar o doamna din spatele meu mi-a spus: haideti, doamna, mai stati pt 2 bani. si i-am raspuns: da, sunt banii mei. in final am primit restul.

Lasă un răspuns

 
