Switch

Iar am iesit in zona Lipscani. Arata mai deprimant fara mese si umbrele pe strazi, deoarece se vede nestingherit cat de decazute sunt cladirile… Sper ca totusi sa nu se piarda si acest ansamblu urbanistic. Inca se pot face lucruri frumoase acolo. Acum insa vreau sa vorbesc despre restaurantul Switch – peste drum de Arcade.

Nu mai fusesem inainte, dar mi-a fost recomandat ca fiind dragut, convenabil, mancare ok, dar cam mult fum. Descriere destul de buna. Designul interior are parfum de epoca (sec. 19), sunt si niste poze cu strazi din Bucurestiul interbelic. Mi-a placut si ca spatiul este destul de mic – sunt de fapt 3 camarute din cate mi-am dat seama.

Servirea a fost in regula, destul de prompta. Chelnerul era foarte trist, dar atent. Avea un aer boem. Mancarea a fost buna, dar nu am comandat nici unul dintre noi ceva sofisticat. Ca o paranteza, eu am vrut ciulama de ciuperci dar am primit ciulama de pui. Nu am facut scandal, ca nu tineam neaparat la ciuperci… A fost buna, insa din pacate condimentata cu vegeta. Inainte am luat ciorba de legume cu crutoane. Aici am fost dezamagita. Crutoanele erau de fapt cubulete din paine uscata. pe vremea copilariei mele altele erau crutoanele…

Iata si niste preturi, sa decideti cum vi se pare si la capitolul asta: breakfast Switch – 12 lei, ciorba de burta – 9 lei, ficatei de pui – 13 lei, carnaciori de bere – 12 lei, paste arabiata – 17 lei, salata de varza – 5 lei,  B52 – 12 lei, Jameson – 12 lei, Leffe – 9.2 lei, vinul casei (500 ml.) – 13 lei

~ de Alexandra pe Noiembrie 27, 2008.

Lasă un răspuns

 
