Film de Florin Piersic Jr.

piersic-jr

~ de Alexandra pe Noiembrie 24, 2008.

5 răspunsuri to “Film de Florin Piersic Jr.”

  1. Buna Alexandra,

    Doresc sa aflu de unde ai preluat detaliile despre evenimentul organizat la Centrul de Arta Tinerimea Romana. Am cautat pe site-ul lor si in programul oficial pentru luna noiembrie nu e trecut pe nicaieri 🙂 Imi place Piersic, imi place si mai mult junioru’ si vreua sa ma asigur ca informatia legata de acest eveniment e sigura.

    Altfel, ma trezesc singur cuc, duminica seara, prin Parcul Izvor 🙂 si nu e tocmai sanatos 😛

    Multumesc,
    Alin

  2. nu tin minte exact. Am primit un email de pe unul din mailinglisturi. In general nu intra informatii ciudate pe ele, ci chiar despre evenimente reale. Nu mi-am pus problema ca nu ar fi asa…

  3. Alexandra,

    Iti multumesc frumos pentru confirmare. Am incredere ca evenimentul va avea loc. Eu voi fi pe-acolo, ajungi si tu?

    Zi plina si frumoasa,
    Alin

  4. Mi-a placut mult cartea!
    Felicitari ,Florin !!Ne-am cunoscut!
    Raluca-pictor

  5. scrii la fel de frumos cum citesti…..

Lasă un răspuns

 
