Festival 39

Asa cum am scis si in alta parte, Festival 39 este un loc descoperit relativ recent unde ma simt foarte bine. Locatia este din start fericita – in Piata Unirii, in interiorul Hanului lui Manuc (un alt loc special, chiar daca hanul in sine este inchis). Atmosfera este foarte placuta, pe pereti sunt puse fotografii vechi – in general portrete. Nu pot spune ca acolo am experimentat multe lucruri in ceea ce priveste mancarea (nu extrem de variata din meniu). Totusi tot ceea ce am incercat eu sau prietenii mei a fost gustos si servit ceva mai repede decat in alte parti. Portile sunt normale ca dimensiuni, adica te saturi din ele fara ca sa fie foarte mari.

In plus, este unul dintre putinele locuri construite in jurul unei povesti, al unui personaj. Mi se pare ca fac putine pe directia aleasa, adica ar putea sa construiasca mai multe evenimente si sa promoveze mai activ aceasta idee, dar strategia lor de marketing – cel putin la nivel conceptual – mi se pare potrivita.

festival-39

Pentru cei care se intreaba de preturi, iata cateva sume: ciorba de perisoare – 9 lei, salata Caesar – 26 lei, sandwich Club – 17 lei, platou taranesc – 35 lei, orez cu ciuperci hribi – 18 lei, ceai Demmer – 9 lei, Chicago coffee – 16 lei, apa minerala – 5 lei, Unicum – 12 lei, Jidvei – 40 lei

Ultima data cand am fost acolo am avut parte si de o surpriza placuta (personala, asa ca nu o voi relata in detaliu). Multumesc Surprinzatorului!

~ de Alexandra pe Noiembrie 23, 2008.

Lasă un răspuns

 
