activitati in timpul calatoriei cu metroul

Nu vreau sa fac o analiza sociologica sau o investigatie serioasa cu privire la activitatile pe care le avem in timp ce ne deplasam cu metroul. Problema in sine cred ca este importanta pentru ca multi dintre noi petrecem cam 2 ore pe zi in metrou, deci este relevant si semnificativ pentru noi ce facem in acele 2 ore.

In timpul ultimelei mele calatorii cu metroul am inregistrat ce faceau „vecinii” mei. Din 20 de persoane 2 citeau Libertatea, 1 citea Click sau Cancan (nu mai tin minte exact), 1 citea niste cursuri de biologie, 2 citeau carti, iar 2 ascultau muzica la iPod.

Nu vreau sa comentez aceasta „statistica”, dar mie mi se pare ca proportia celor care citesc carti in metroul newyorkez, sau in cel londonez este mai mare…

METROU

~ de Alexandra pe Noiembrie 5, 2008.

3 răspunsuri to “activitati in timpul calatoriei cu metroul”

  1. http://carteadingeanta.com/

    🙂

  2. Pe mine mersul cu metroul ma reconforteaza, ma simt cu adevarat in oras…

  3. Vorbeam cu un prieten din Braila ca de cand am venit in Bucuresti in anul I, am citit fiecare carti mai mult pe metrou decat seara inainte de culcare.
    el ajunsese la 18 carti citite exclusiv pe metrou

Lasă un răspuns

 
