barfa la munca

Zilele trecute am fost la o conferinta care, tangential, a atins si subiectul „cultura organizationala”. Unul dintre cei prezenti a aratat ca existenta barfei este semnul unor deficiente legate de cultura organizationala, de slaba coeziune etc. Instantaneu m-am gandit cat de norocosi suntem. De cand sunt in actualul colectiv nu am auzit barfe. Avem destule lucruri interesante de discutat, nu sa ne vorbim de rau colegii 🙂

Atunci cand se mentioneaza alti colegi, care nu sunt de fata, se face numai in context anecdotic. Se pomenesc intamplari haioase in care au fost implicati sau vorbe de duh pe care le-au spus. De multe ori m-am mirat de lipsa barfei. Am destui cunoscuti care numai despre colegii lor vorbesc si in general in contexte negative. Cateodata chiar ma mira de cate pot sa aud si de cum umbla vorbele…

~ de Alexandra pe Noiembrie 3, 2008.

Lasă un răspuns

 
