felicitari pentru Google

Am motive sa mai adaug o bila alba pentru Google. Prin intermediul Google se poate traduce orice pagina web in romana (sau alta limba). Traducerea nu este perfect, dar face textul cat de cat inteligibil. Este extrem de util acest lucru pentru a accesa siteuri la care nici nu am visat sa ajung vreodata sa le pot intelege cat de cat. ..

Probabil ca de mai mult timp au aceasta facilitate… Eu de abia am aflat si m-am jucat putin – chiar functioneaza.

http://translate.google.com/translate_t#

~ de Alexandra pe Octombrie 14, 2008.

Lasă un răspuns

 
