Strategie iPod Apple

Contrar asteptarilor pietei, Apple nu a mai venit cu modificari revolutionare in oferta sa. Compania s-a multumit cu unele ajunstari cosmetice si de pret. Desi aceasta strategie este general adoptata, si cu succes, de numeroase companii, se pare ca in cazul Apple nu este o idee prea buna. De ce? Motivul principal ar fi diferenta prea mare intre asteptarile consumatorilor si ceea ce li se ofera. In momentul in care consumatorii sunt obisnuiti la fiecare noua lansare Apple sa insemne ceva revolutionar, cu totul diferit si creativ, este firesc sa se intrebe ce se intampla cu compania atunci cand nu primesc asa ceva… In orice caz, imaginea este afectata deoarece oferta nu este consistenta cu aceasta.

Rezultatul imediat al lansarii noilor produse a fost o scadere la bursa a actiunilor. Este interesant de urmarit si reactia pietei.

Mai multe detalii in Business Week

Anunțuri

~ de Alexandra pe Septembrie 14, 2008.

Un răspuns to “Strategie iPod Apple”

  1. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: