idei de abordari in cadrul unor campanii PR…

Mi-a fost semnalat un articol despre un nou viral de succes. Este vorba de un videoclip plasat pe YouTube, realizat de niste cercetatori implicati intrun mare proiect international – acceleratorul de particule. Acest videoclip explica, pe ritmuri de rap, secretele acceleratorului si ale particolelor subatomice. Nu cred ca interesul pentru fizica a determinat peste 1,2 milioane persoane sa vizioneze videoclipul. Ipoteza pe care o lansez eu este ca factorii care au determinat accesarea videoclipului sunt: curiozitatea si asocierea dintre doua lumi extreme din punct de vedere mental – universul rap si fizica nucleara.

Acest caz arata din nou cum marketingul viral poate fi functional daca starnesti curiozitatea publicului si il surprizi. De asemenea cazul acesta sugereaza ca si campanii de PR pot avea succes printro strategie similara – practic videoclipul poate fi transformat intrun comunicat de presa, sau cel putin poate fi parte a unuia.

Nu mai spun ca ar fi simpatic ca profesorii sa-si „incapsuleze: astfel prelegerile si temele date studentilor… Desigur, ca in acest caz trebuie sa ia lectii de dans mai intai…

 

Daca sunteti curiosi care este videoclipul la care fac referire, mergeti pe acest link.

Anunțuri

~ de Alexandra pe Septembrie 8, 2008.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: