Museo Cafe – un exemplu de urmat (…de catre alte muzee)

Auzisem de Museo Cafe si vazusem si niste poze care m-au stimulat sa merg acolo.

In primul rand m-a atras locatia – intr-un muzeu. In al doilea rand am primit mai multe mesaje in ultima vreme ca acolo se organizeaza manifestari culturale mai inedite. In al treilea rand cei care au deschis cafeneaua au si restaurantul indian Barka Saffron care mie imi place mult si unde merg destul de des, in ciuda preturilor aromate…

Prin urmare am fost si mi-a placut. Spatiile sunt mari, amenajate minimal dar cu personalitate. Atmosfera este placuta. Desi am fost in mijlocul saptamanii am avut parte si de un mini-concert de chitara live. Solistul a fost un doctorand american care a fost in Romania si se pare ca i-a placut prea mult.

Si in bunul obicei al acestui blog, sa va dau si niste preturi: Leffe – 13 lei, Fresh Juice – 15 lei, Frappe Caramel – 10 lei, Fanta – 7 lei, Lime, lemon, orange and mint – 15 lei, Ceai masala – 10 lei, Mango Lassi – 10 lei, milk-shake & smoothie – 12 lei

 

~ de Alexandra pe Iunie 28, 2008.

4 răspunsuri to “Museo Cafe – un exemplu de urmat (…de catre alte muzee)”

  1. […] in special in ceea ce priveste programele pentru copii. Eu m-am dus acolo pentru noua cafenea – MUSEO CAFE – un spatiu prietenos, pe care il recomand. Cafeneaua nu are toalete proprii, deci clientii folosesc […]

  2. Pretul de 7,2RON(adica 2euro)pt o sticla de 0,5l de apa minerala nu l-am vazut nici macar la Paris. Cita nerusinare pe comerciantii astia! Daca si astia sint dati de exemplu…….
    Mai cutreierati Europa, sa vedeti ce inseamna cu adevarat turism si servicii de calitate!

  3. Acum s-a deschis si terasa. Este simpatic dar are un mare neajuns – se aud foarte tare masinile care trec pe bulevardul Aviatorilor, si chiar si pe Kiseleff… Nu este nici muzica, dar asta nu m-ar deranja pentru ca poti sa asculti pasarile din parcul muzeului… Am inteles ca in curand o sa fie si restaurant (indian) acolo, nu numai bar.

  4. din pacate dupa 1 an cafeneaua s-a inchis…

Lasă un răspuns

 
