cenuşiu

Nu am mai intrat de mult pe blog pentru ca pur şi simplu nu am mai avut răgaz să scriu… Acum revin într-un ton nu prea vesel. Vreau numai să subliniez ce am observat, din nou, în Bucureşti: SUNTEM NIŞTE OAMENI CENUŞII, ÎNTR-UN ORAŞ CENUŞIU.

Este adevărat că nu putem controla vremea, iar Bucureştiul nu prea beneficiază de zile însorite în mare parte din an. Totuşi, putem controla cum arată oraşul, clădirile, toate elementele de mobilier urban. Oare chiar nimeni nu se uită cât de terne sunt?!

~ de Alexandra pe Februarie 7, 2008.

Un răspuns to “cenuşiu”

  1. Am revenit in Bucuresti dupa mai bine de o luna si am avut aceeasi impresie. Gri gri gri [& mizerie.ro]. Iar despre oameni – aproape nimeni nu zambeste. Sau poate in metrou, in autobuze si pe strazi au ramas doar cei care nu au de ce zambi.

Lasă un răspuns

 
