Răzbunătorul de la Vodafone

Pentru că marketingul viral este un subiect la modă, vă atrag atenţia asupra unei campanii iniţiate de Vodafone. Nu este tocmai marketing viral, deşi este online. Ce este drept, acest demers al meu ajută ca respectiva campanie să devină virală…

răzbunătorul

Nu imi este foarte clar de ce Vodafone ne îndeamnă să vorbim mai puţin, deşi am ceva idei. Nu le expun public să nu spună compania că îi acuz de cine ştie ce. Oricum, campania este drăgută, nu?

~ de Alexandra pe Decembrie 2, 2007.

2 răspunsuri to “Răzbunătorul de la Vodafone”

  1. In mod evident, eu nu sunt in targetul campaniei, asa ca sa fiu sincera, nu ma dau in vant dupa ea. Insa trebuie sa remarc o anume noutate, un spirit fresh in ultimele reclame Vodafone si Coca-Cola, ceea ce ma face sa ma gandesc la un fel de Madonna a advertisingului, in continua reinventare… dar coerenta cu mai vechile actiuni. De retinut.

  2. E tare drăguță și-mi aduc aminte că a avut un mare scucce acum vreo două luni. Într-o zi am primit linkul de vreo 3 ori, deci pot să spun că a circulat și și-a atins scopul.

Lasă un răspuns

 
