Copac de Bucureşti

Primăria Sectorului 1 este într-o amplă campanie de plantare de copaci – cel puţin în zona în care stau eu. Asta nu poate decât să mă bucure. Aştept cu nerăbdare ca la primăvară să îi văd înmuguriţi şi poate chiar înfloriţi.

Am văzut că şi pe Bd. Magheru se plantează copaci, ceea ce este de asemenea de bine. Poate ca nu vor muri cu toţii asfixiaţi… V-aţi uitat vreodată de-a lungul bulevardelor? Să nu încercaţi, este periculos şi deprimant. Deasupra oraşului se vede cât se poate de clar cum pluteşte mizeria… Cred că bolile de plămâni (din acelea grave) nu se datorează în primul rând fumatului, ci mai ales poluării. Bunicii noştri fumau mai mult şi ţigări mai proaste, dar nu aveau aşa probleme*.

Revenind la copacii de pe Bd.Magheru. Dacă nu îi termină poluarea, o să iasă cocoşaţi de la zecile de cabluri care le stau în cale. Niciodată nu am priceput de ce în România cablurile se întind la suprafaţă, agăţate de tot ce se poate. În ţări mai cu respect pentru cetăţean şi cu mai multă atenţie la acele detalii care fac diferenţa, cablurile nu se văd deloc. Oare când o să îşi dea seama cei care iau decizii publice în această ţară că pot beneficia de experienţa altora? Au ocazia să facă lucrurile bine de la început, sau chiar mai bine decât prin alte părţi ale Europei, ca să nu ne zboare gândurile prea departe…   Oricum, îmi doresc de mult să văd de oriunde din Bucureşti un cer albastru şi neîmpânzit de cabluri.

* Rogu-vă, nu mă acuzaţi că promovez fumatul. Mă deranjează tare mult când intru în baruri şi alte locuri simpatice şi dinamice.  
~ de Alexandra pe Noiembrie 28, 2007.

Lasă un răspuns

 
